It’s a Boy

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah, kami dianugerahkan seorang bayi lelaki pada 2 Mei 2011 bersamaan 28 Jamadilawal 1432H, jam 8:38 pagi seberat 3.43kg di Hospital Putrajaya. Doakan kami miliki kekuatan dan kesobaran untuk mendidik dan membesarkan amanah yang diberi Allah ini ke jalan yang diredhaiNYA, insyaAllah.

Saya kini seorang abah!

Anda mungkin juga meminati:

20 Responses to It’s a Boy

  1. Tahniah ad3ck dan isteri!
    :)

    lepas ni tidur malam akan sentiasa tak cukup ye. selamat berjaga! hehe.

    tahniah sekali lagi. cecepat tayang gambar baby. :)

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1

  2. zonAku says:

    Alhamdulillah….

    Tahniah.. moga besar jadik anak y soleh, n berbakti untuk agama dan ibu bapa.

    sementara masih bercuti ni, sila p daftar nama cecepat. senang kerja nanti

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0

  3. zonAku says:

    opsss… n lupa nk pesan.
    hal pantang n urusan baby, ikut nasihat doktor, n jaga pesanan orang2 tua

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0

  4. achik says:

    tahniahhhhh..

    dah jadi abah ni xleh la nak panggil ad3ck lagi kan.. x sesuaiii.. ;p

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0

  5. zulus says:

    pasnie, datang opis asyik menguap lah kau.. hahaha! congrat sekali lagi bro!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1

  6. kak ieza says:

    congratsss mumukkk!! cepat upload gamba..hehehe..welcome to the club :D

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0

  7. nani says:

    abah !!!

    tahniah korang berdua ..
    btw, nama baby apekah?

    selamat berpantang teep, dan selamat menjaga isteri dalam pantang yer beb..
    congratsss… :)

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0

  8. alamak…kak liza lambat bacalah. kalau tak nak juga terjah hospital tu. dapat tengok insan baru melihat dunia. jgn lupa share gambar si comel. salam buat cik pah.. jaga kesihatan dan ikut pantang elok2 ye.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0

  9. mashi says:

    tahniah min….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0

  10. dayakhs says:

    oit muhaimin..congrats! tidur malam tidak lena lg seperti dlu..hehhee..anyway cpt upload gmbar baby boy ko..mesti sepet cm ko gak..hehehe

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0

  11. Muhaimin says:

    Terima kasih semua atas keperihatinan, insyaAllah esok dapat nama rasmi (daftar di JPN), saya akan umumkan dan letak gambo sekali :)

    p/s: ibu dan baby (dan abaaahh!) sihat walafiat, Alhamdulillah.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  12. Masy says:

    congratesss abah ad3ck & mak tipah!!!! harap2 anaknye tak nanti tak takut sunat mcm abahnye. hahahahhhaha

    tahniah lg skali!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • Muhaimin says:

      Kak tolong jangan pecah rahsia kat sini boleh? eheheheeh apa2 pon terima kasih ye..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  13. risanur says:

    tahniah kerana dah bergelar sorang abah…moga akan menjadi sorang abah dan ibu yg mithali…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  14. sw33tdarling says:

    alaaa.. awat tak tunggu sama ngan bday autie 8hb…??

    tahniah…!! selamat menjadi abah!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  15. Tahniah Adeck
    comey anak ko..wat kan watashi tak sabar nak ada baby gak!!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0

    • Muhaimin says:

      InsyaAllah anak ku dan anak ko nanti sebaya, boleh jadi geng bas sekolah! ;p.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  16. Norikh says:

    Hi Min,
    Just read the news.
    Sorry ye:(
    Hm, anyway, tahniah..kem slm kat Teep n baby Imran..:)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

i i i i i